Punk mocujący do naczep niskopodwoziowych.


Punkty mocowania muszą spełniać wymagania normy DIN EN 12640. Norma ta określa minimalne wymagania i badania dotyczące punktów mocowania w samochodach ciężarowych, przyczepach i naczepach z platformą przeznaczonych do transportu ładunków.

Punkty do mocowania ładunków obecnie najczęściej stosowane w platformach to ogniwa.
W praktyce najczęstsze problemy z takimi punktami mocującymi to nie właściwe wymiarowanie i wykorzystanie w niewłaściwy sposób co prowadzi do uszkodzenia punktu mocującego, a nawet ramy samego pojazdu.

Dla wersji z ogniwem często podczas mocowania ładunku dochodzi do nieprzewidzianych momentów zginania które mogą prowadzić do uszkodzenia ogniwa. Ponadto ogniwa w zawieszeniu, nieużywane są powodem niepotrzebnego hałasu na drogach.

Punkt mocujący HFS 

Nowy opracowany ZK-moduł może być łatwo i bezpiecznie mocowany do ram bocznych naczep. Zatwierdzony przez TÜV. ZK-moduł odpowiada normie europejskiej DIN EN 12640 i może być obciążany do 100% we wszystkich kierunkach ciągnięcia.

ZK-moduł umożliwia duży zakres mocowania ładunku od 30° do 150 °, bezpieczne mocowanie towarów o małej wysokości jak i również ładunki wystające poza zarys naczepy. Nieużywany jest schowany do kasety, a tym samym zapobiega wypadkom podczas chodzenia po platformie załadunkowej.

Punkty mocujący HFS

Przykłady zastosowań:

Punkty mocujące HFS. Punkty mocujące HFS 

Punk mocujący ma wytłoczoną dopuszczalną siłę mocowania oraz normę EN i DINM co umożliwia pracownikowi poprawne zainstalowanie w platformie ładunkowej. ZK moduł to najwyższe bezpieczeństwo w mocowania ładunku.

Punkty mocujące HFS

ZK Moduł

Moduł ZK HFS ZK moduł HFS ZK moduł HFS